Кошик
1748 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (66) 701-91-66
+380 (99) 020-29-34
DanMarket - Магазин господарчих товарів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись по номеру телефону +380667019166 з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Повернення повинно бути належної якості, а саме: - товарна упаковка не пошкоджена; - комплектація повна; - відсутні будь-які механічні пошкодження; - відсутні сліди користування. Повернення відбувається будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою: вул. Калинівська 13б (58009), Чернівці, Україна Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем двома способами: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару; - повернення коштів післяплатою "Нова Пошта"; Умови повернення товарів неналежної якості: УВАГА! Перевіряйте цілісність, справність та комплектацію товару при його отриманні! У разі виявлення нестачі у присутності кур'єра ми обов'язково обміняємо товар чи повернемо вам гроші. Якщо пошкодження вантажу виявлено при отриманні в офісі кур'єрської служби, для повернення грошей або обміну товару вам необхідно скласти акт при співробітниках цієї кур'єрської служби та надіслати його нам на e-mail danculvadim@gmail.com У разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380667019166 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем двома способами: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару; - через післяплату "Нова Пошта";

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner